AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un rompe de eletrica afeta miliones en Mumbai

12 otobre 2020

Un rompe major de eletrica afeta miliones de persones en Mumbai, la capital finansial de Barat. La rede de trenes suburban ia sesa funsiona e casas es sin eletrica de 10:00 de ora local oji.

An si rompes de eletrica es comun en partes grande de Barat, los aveni rara en sites major, spesial en Mumbai. Ofisiores dise ce la “fali sin presedente” es causada par problemes con “furni enfluente a la rede xef”.

On previde ce la potia va es restorada pos corta. Ma la rompe es tan nonusual ce abitores ia posta mesajes demandante cuando los ia esperia la plu resente un rompe de eletrica plu longa ca alga minutos.

Alga persones ia duta an la capasia de ofisiores nonpreparada per solve rapida un rompe tan grande.

La fali ia interompe trenes, ma la airoporto e la asioneria funsiona ancora. La conserna la plu alta pertine a ospitales, spesial los cual trata pasientes de COVID-19.

Autoriosas ia demanda ce ospitales serti ce los ave carburante sufisinte per opera sua jeneradores suportante per minima oto oras, per caso ce plu problemes va aveni. La plu de ospitales es capas de funsiona par sua propre jeneradores.

Mumbai es un de la sites la plu ativa de mundo, e ia reabri lenta en curso de batalia un de la cuantias la plu alta de casos de la coronavirus en la pais.

Esta no es la ves prima cuando un site barati major ia esperia un interompe de eletrica. Un fali en la rede xef ia disturba la furni de potia tra la pais intera en 2012.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).