AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un restorantor es matada en Mexico per fura sua vino

3 desembre 2020

La polisia en la Site Mexico ia aresta tre suspetadas sur la omiside de un restorantor franses e sua asosior comersial mexican en la semana pasada.

La corpos de Baptiste Lormand, ci ia ave 45 anios e ia posese restorantes plural, e Luis Orozco ia es trovada a sude de la capital a saturdi.

La xef de polisia de la site ia dise ce la du omes ia es matada per fura de los sinco botelas de vino, con valua de cuasi 50 mil dolares esuan.

Lormand ia es la posesor de alga restorantes en la distrito superior Polanco de la Site Mexico. El ia ave un nasionalia duple mexican e franses.

El ia vende ance vinos e distiladas custosa con Orozco, e on crede ce la du ia viaja a sude de la capital a jovedi per vende alga benes.

Prima, amis de Lormand ia pensa ce la restorantor ia es cisa un vitim de estorse, matada pos refusa paia mone de proteje. Otras ia sujesta ce el ia es cisa caturada per rescata.

Ma Omar García Harfuch, xef de polisia, ia comenta ce tota indica ce “la esecutores ia vole fura sua benes”.

Ernestina Godoy, la avocato jeneral de la Site Mexico, ia dise ce a la aresta de la tre suspetadas “un cuantia notable de botelas de alcol lusosa e armas ia es saisida”.

La mata de Lormand ia scandali la comunia franses en la site, ci ia organiza un prosegue protestante a lundi per esije justia.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 9 setembre 2023 (16:26 UTC).