AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un rapor fema saudi fasa es arestada per sua video

23 febrero 2020

En Arabia Saudi, ofisiores ia recomenda la aresta de un rapor fema ci ia publici un video per sua canta Xica de Maca, cual loda femes de la site santa como “potiosa e bela”. Usores de redes sosial ia reata coler, descrivente la autoriosas como “ipocrita”.

La prinse erital de la pais tradisionaliste ia comensa un projeta de reformis en 2018. Ma ativistes dise ce la represa ia crese e on esperia punis contra libria de espresa.

La video ia es publicida en YouTube en la semana pasada par un rapor joven ci identifia se como Asayel Slay. El rapi sur femes en la site Maca, la site la plu santa de islam, a cual miliones de muslimes peregrina en cada anio.

“Nos respeta otra xicas ma la xica de Maca es la confeto,” el canta en la video, cuando omes e femes dansa en un caferia. Lo ia es vasta distribuida en redes sosial, e persones ia usa la eticeta #Xica_de_Maca_Representa_Me per loda lo.

A jovedi, Khaled al-Faisal, governor de Maca, ia comanda la aresta de la persones ci ia crea la video, tuitante ce lo “insulta la costumes de Maca” e usante la eticeta “Los no es la xicas de Maca”.

La conta de Asayel Slay ia es suspendeda e la video es no plu disponable en YouTube.

Un tuita popular ia dise: “Lo es la sola canta de rap cual no conteni an un parola ofendente, insulta, sena pornografial, nudia, haxix o fumi, e la rapor porta an la hidjab. La xica fasa aresta car la canta no conveni a Arabia Saudi nova o vea.”

Otra usores de redes sosial ia sujesta ce on ave normas diferente per omes e femes. On ia tira atende a la caso de Saad Lamjarred, un cantor magribi, a ci on ia permete un presenta en Riad pos tre acusas de viole sesal, cual el nega.

On acusa la autoriosas de projeta a otra paises un imaje de moderni cuando, a la mesma tempo, los deveni plu sever en la pais mesma.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).