AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un plataforma colasa a un festa itiopian

21 janero 2020

A la min tre persones ia mori en Itiopia pos la colasa de un plataforma de lenio a un selebra major de cristianes ortodox. Multe otras es ferida, e alga reportas dise ce des ia mori.

La plataforma ia es a la Banieria de Imperos Fasilides, do miles de persones ia es onorante la batiza de Jesus per la festa Timkat en la site Gondar. Plu ca 15 mil stranjeres ia es presente.

Un jornaliste ia publici un foto de la plataforma a alga minutos ante la colasa, mostrante lo cual ia aspeta como un strutur debil.

Samuel Baheru, ci ia viaja a Gondar de la capital Addis Ababa per la festa, ia regarda en cuando corpos ia es prendeda a via sur portaferidas.

“Nos ia oia un ruido grande,” el ia dise, “e lo cual nos ia vide emerjinte sur la portaferidas no ia es plasente. Prima, me ia panica car mea sposa ia es a interna, ma alora me ia trova el e nos ia continua con Timkat.”

Tesfa Mekonnen, la xef de pas e securia per la governa de Gondar, ia nega ce la trajedia ia resulta de un strutur nonsecur, esplicante ce la labora de construi ia es fada par persones profesal.

“Jovenes ia desira partisipa, donce los ia asende, donce on ia ave tro multe persones e la plataforma ia es supracargada,” el ia comenta.

Itiopia es famosa per sua festas cristian ortodox, cual atrae turistes relijiosa e secular de tota la mundo.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).