AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un plaia espaniol es covreda con blancinte

30 april 2020

La autoriosas en un vacanseria costal en Espania ia demanda per pardona pos jeta blancinte sur un plaia per atenta proteje enfantes de la coronavirus.

Zahara de los Atunes, prosima a Cádiz, ia usa tratores per covre plu ca du cilometres de plaia con un solve de blancinte, a la dia ante cuando Espania ia permete ce enfantes sorti de casa a la ves prima. Ambientistes dise ce la ata ia causa “dana bruta” a la ecosistem local.

Espania ia es grave afetada par la maladia, con plu ca 24 mil persones mor. Lo ia anunsia resente un scema de cuatro pasos per lejeri sua regulas sever de enclui e revade a un normalia nova ante la fini de junio.

María Dolores Iglesias, ci gida un grupo de bonvolores ambiental en la rejion de Cádiz, ia dise ce el ia visita la plaia a Zahara de los Atunes e ia vide mesma la dana. El ia reporta ce la blancinte “ia mata tota sur la tera – no cosa es videda, an no insetos”.

La plaia e sua dunas es locas protejeda per la reprodui e nidos de avias migrante, e Iglesias ia dise ce el ia vide a la min un nido con ovos destruida par la tratores.

“Blancinte es usada como un desinfetante multe potiosa,” el ia comenta. “Lo es lojical ce on usa lo per desinfeta stradas e asfalto, ma asi la dana ia es bruta. On ia ruina la locas de duna e ia ata contra tota la regulas. Lo cual on ia fa es deviante, considerante ance ce la virus vive en persones, no sur la plaia. Lo es fol.”

El ia ajunta ce par causa de la enclui, viventes savaje ia flori resente sur la plaia.

Agustín Conejo, ofisior local, ia confesa ce lo ia es un era, ma ce lo ia es fada con intendes la plu bon. El ia esplica ce on ia vole proteje enfantes ci ia veni per vide la mar pos ses semanas de enclui.

La governa rejional de Andalusia considera ance la posible de multa la comite local per sua ata.

Greenpeace en Espania ia tuita un compara con la sujesta bizara par la presidente de la SUA ce cisa on ta aida trata COVID-19 par injeta desinfetante a pasientes: “Fumiga plaias, a media de la saison de reprodui per avias o de la developa de la rede nonvertebrato cual va suporta la pexa costal, no es un de la ideas de Trump. Lo aveni en Zahara de los Atunes.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).