AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un nube de arena crea problemes per la Isolas Canario

24 febrero 2020

Un tempesta grande de arena de la Sahara ia veli la Isolas Canario, disturbante la viajas de turistes arivante e partinte.

La compania cual opera la airoportos de Espania ia cansela, suspende o diverje aviones a e de la isolas ier, par causa de la mal capasia de vide. Ma a la note, lo ia dise ce operas ia recomensa a tota airoportos, estra Tenerife Sude.

A saturdi, la governa rejional ia avisa abitores a resta en casa, clui sua fenetras e evita viaja. En Twitter, la ministro espaniol de transporta ia grasia la paises visina per sua suporta.

La servi meterolojial nasional de la pais ia dise ce la Canarios va es colpada par ventas de asta 120 cilometres per ora asta lundi. Esta ventas forte ia porta un nube de arena de la deserto Sahara, a distantia de 500 cilometres a la otra lado de la Mar Atlantica.

La tempesta es tan enorme ce lo es vidable de spasio. Imajes de satelite mostra lo engolinte la isolas, cual es situada a la costa norde-ueste de Africa.

La ventas ia impedi ance servis de naveta e la combate de focones savaje sur la isolas Tenerife e Gran Canaria. La temperatur ala ia esede 30°C en dias resente. En la sude-ueste de Gran Canaria, prosima a la vileta Tasarte, sirca 300 ectares de tereno ia es ardeda e 500 persones ia es evacuada.

La xef de la governa local de Tenerife ia descrive la grandia de la focones como “un situa completa nonusual”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).