AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un fusilor desemblada como un polisior mata acaso en Canada

20 april 2020

En Canada, un fusilor desemblada como un polisior ia mata a la min 16 persones, incluinte un polisior fema, en lo cual on descrive como la spara coletiva la plu grave en la istoria de la pais.

La ataca ia dura tra 12 oras ier, fininte en un xasa de autos. La suspetada ia xuta a persones acaso en locas diversa en la provinse Scotia Nova. El ia es matada en un fronti contra la polisia.

On ia reporta ce el ia transporta se en lo cual ia aspeta como un auto de polisia. Pos la comensa de la ataca, on ia avisa ce persones local debe securi se en sua casas en Portapique, un vila campanial.

Oji, autoriosas atenta ancora determina la cuantia final de persones mor. Los ia averti ce on ave cisa plu vitimes ancora no trovada.

Entre la matadas ia es Heidi Stevenson, ci ia servi en la Polisia Real Montante de Canada tra 23 anios.

Un comisionor de polisia ia dise ce el crede ce la fusilor ia ave un “motiva” inisial cual ia “cambia a condui acaso”. La ministro xef, Justin Trudeau, ia descrive esta como “un situa xocante” e Stephen McNeil, ministro xef de Scotia Nova, ia comenta: “Esta es un de la atas de viole la plu nonrazonante en la istoria de nosa provinse.”

Tuitas par la polisia ia identifia la atacor alegada como Gabriel Wortman, un om de 51 anios. El no ia es empleada par la polisia.

Sparas coletiva es relativa rara en Canada, do la leges de posese fusiles es plu sever ca en la Statos Unida, la pais visina.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).