AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un enrola par Mao Zedong es furada e taliada

8 otobre 2020

Un enrola caligrafial xines furada, con valua de miliones, ia es trovada en Hongkong, ma taliada a du pesos.

Furores ia saisi la enrola par Mao Zedong de la casa de un colior de arte en la mense pasada. A pos, los ia vende lo per un frato de sua valua vera.

La polisia de Hongkong ia dise ce lo ia es taliada car, con 2,8 metres de longia, on ia suposa ce lo es tro grande per esibi. La posesor orijinal dise ce la valua de la obra es “serta afetada”.

La enrola conteni strofes de poesias scriveda par mano par la fundor de la Republica Poplal Xina, e sua posesor estima ce sua valua es sirca $300 milion.

Lo ia es prendeda en un fura grande a 10 setembre, cuando tre omes ia efrata la casa de Fu Chunxiao, un colior bon conoseda de selos postal e arte revolual.

Los ia fura ance alga selos postal antica, monetas de cupre, e otra obras de caligrafia par Mao. La saisi intera ia ave la valua de sinco mil milion dolares hongkong (645 milion dolares esuan) longo Fu, ci ia es sur Xina continental cuando la crimin ia aveni.

La furores ia vende un de la obras per mera 500 dolares hongkong a un otra colior de arte, sur cual on reporta ce el ia crede ce la arte es falsida. Pos vide un apela publica par la polisia, esta compror ia presenta se con ambos pesos de la enrola a 22 setembre.

Lo es nonclar esce el o la furores ia talia lo, ma la polisia ia aresta la compror, ci ave 49 anios, acusante el de reseta propria furada. El es aora libre su garantia.

Un de la efratores suspetada ia es ance arestada, ma la otra du furores resta estra catura.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).