AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un eglesor ortodox rusce e criminor pasada es despretida

4 julio 2020

Un corte de la eglesa ortodox rusce ia despreti un eglesor ci nega la coronavirus, pos cuando el ia saisi la controla de un monceria fema.

Padre Sergi, de ci sua nom vera es Nicolai Romanov, ia prende controla de la monceria Sredneuralsc, prosima a Iecaterinburg en la Urales, a 16 junio. El ia pone gardores armada ala. La corte ia judi ce el ia rompe regulas moncal.

Sergi ia condena la clui de eglesas en la restrinjes per coronavirus. El ia nomi la crise “un pseudopandemica” e ia maldise los ci ia comanda la sesa de servis eglesal per razonas de sania.

On ia reporta maltratas de enfantes a la monceria su la gida de Sergi, e la corte de la eglesa ia recomenda un investiga completa de la alegas par la autoriosas rusce. La eglesa fa ance sua propre investiga.

Persones ci ia es a la monceria en la dudes anios pasada ia descrive un normalia de violentia fisical e psicolojial contra enfantes ala. Enfantes ia es colpada o bateda per eras minor.

Un puni ia es donada, per esemplo, si un xica ia desapone sua tela de testa en tira un saco de patatas en la temprana de matina, o si un enfante ia core tra la bosce a la vila per oteni xocolada. On alega ce alga de la monces ia regarda la dona de bates como un taxe normal.

Sergi ia dise ce la autoriosas eglesal “va debe ataca la monceria” si los vole ce el parti. La eglesor controversa ia es proibida de predica en april. El ia refusa es presente a la sesiones de corte.

El ia aida fundi la monceria Sredneuralsc en la temprana de la desenio de 2000, e sentos de suportores ia vade ala tra la anios per oia sua sermones. Un polisior pasada, Sergi ia spende 13 anios en un colonia de prison per omiside e fura. El ia es librida en la tarda de la anios 1990.

Sua nom vera, Nicolai Romanov, es la mesma como lo de Tsar Nicolai 2, la monarca final de Rusia, ci el amira. On crede ce, pos es matada en 1918, la imperor e sua familia ia es enterada estra Iecaterinburg, prosima a Sredneuralsc, e Sergi es videda como un gidor de la promove ombrin de “adorores de tsar” en la eglesa.

El ia fa multe declaras controversa en la pasada, incluinte sujesta ce la Anticristo va apare pos corta en Rusia. El ia oposa leges contra violentia familial e sermones antisemita.

Par causa de la pandemica continuante, Rusia ia clui eglesas a adorores a 13 april, e ia reabri los sola en junio.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).