AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un efrata a la funera de la futbalor Paolo Rossi

13 desembre 2020

La casa de Paolo Rossi, eroe italian de la Copa de Mundo de futbal en 1982, ia es efratada ier en cuando sua funera ia aveni.

La rituo ia es fada en Vicenza, un site en la norde-este de Italia, pos sua mori pos 64 anios a jovedi.

Sua sposa, Federica Cappelletti, reveninte de la funera, ia trova ce algun ia entra par forsa a sua casa en Toscana. Un orolojeta parteninte a Rossi e mone ia es entre la cosas reportada como furada. La polisia investiga.

Rossi e sua familia ia abita un casa de cultiveria en Poggio Cennina, un loca supra la Val d’Ambra a sude-este de Firenze, do Rossi ia maneja un compania de cultiva organica.

Sua mori ia causa lamenta en Italia, do on regarda el como un de la juores atacante la plu bon en la istoria de la pais. El ia fa 20 goles en 48 apares per la ecipo nasional italian, incluinte ses a la gania de la Copa de Mundo en 1982.

A nivel local, el ia fa multe goles per la ecipos Vicenza e Juventus, con ci el ia vinse en la liga Serie A a du veses.

Vicenza ia es do miles de lamentores ia asembla per dise adio a Rossi a saturdi. Sua caxon ia es portada a la catedral Santa Maria Annunciata par sua coecipores de la Copa Mundal de 1982.

Ante la funera, la caxon ia reposa a la Stadion Romeo Menti en Vicenza, do suportores ia pone flores e ia fa sua respetas.

Entretempo, la juores a maxes de futbal en Italia ier ia porta sinturetas negra per onora la memoria de Rossi. On ia reali un minuto de silentia ante comensa la juas. Un foto de Rossi ia es projetada a scermos grande con la parolas “Eroes mori nunca” e “Txau, Paolo”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).