AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un barco de cocaina encalia en la Isolas Majel

17 desembre 2020

La polisia en la Isolas Majel ia fa sua saisi de drogas la plu grande de sempre, en un barco abandonada e encaliada sur un atol peti.

On pensa ce la barco ia flota traversante la Mar Pasifica de America Latina, cisa pasante plu ca un anio a mar. La 649 cilogrames de cocaina ave un valua estimada de $80 milion.

La polisia ia arde la drogas a martedi, con eseta de du pacetas, cual ia es enviada a la SUA per analise.

La barco, longa de 5,5 metres, ia es trovada par un abitor local sur la atol Aelok. On no ia pote move lo car lo ia es tro pesosa. Investigante, on ia descovre la pacetas de drogas en un comparte ascondeda.

Drogas encalia frecuente a la Isolas Majel, un arcipelago distante pasifica, dirijeda par corentes de mar, ma la descovre en la semana pasada ia crea un recordo nova.

En multe casos, persones local vende la drogas en loca de reporta los. La autoriosas de la isolas dise ce esta ia nuri un problem de drogamanicas, e ospitales ia nota un crese de la cuantia de pasientes con complicas pertinente a la consuma de crac.

En 2014, on ia trova un om de Salvador en un barco encaliada sur la isola Epoon. El ia dise ce el ia es perdeda a mar tra 13 menses, survivente par catura pexes, avias e tortugas par sua manos.

Pos sua salva, rexercores a la Universia de Hawaii ia fa 16 similis dijital de tipos de corentes partinte de la costa de Mexico e ia descovre ce cuasi tota de los ariva a la Isolas Majel.

Con popla de sola 55 mil persones, la arcipelago es composada de du cadenas de atoles de coral e plu ca mil isoletas, pico a norde de la ecuator en la Mar Pasifica.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).