AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Trump es ospitalida par COVID-19

3 otobre 2020

On ia elicotori Donald Trump a ospital pos un proba positiva per la coronavirus. Sua dotor, Sean Conley, ia dise ce la presidente esuan es “fatigada ma en bon umor” e, plu tarda, ce el progresa bon. El no nesesa osijen ajuntada.

Sua sintomes inclui un febre. On ia trata el con un injeta de un misca esperimental de drogas e la medisin antivirusal remdesivir. Pos esata un mense, el va fronti Joe Biden en la eleje presidental. On previde ce el va es en ospital per alga dias.

Ance sua sposa Melania ia es positiva probada, como alga otra membros de la ecipo sirca la presidente.

Portante un covrefas e un veston, Trump ia traversa la jardin de la Casa Blanca a 18:15 ier, paseante a sua elicotor per un vola corta a la Sentro Medical Militar Nasional Walter Reed en la suburbes de Washington. Esta ospital conteni un suite presidental, do un esamina anial de la presidente aveni tradisional.

Conley ia esplica ce Trump ia reseta un dosa de oto grames de la “coctel de anticorpos de Regeneron” en la Casa Blanca. Esta medisin, de un compania biotecnolojial esuan, ia es donada per aida redui la nivel de la virus e rapidi la recovre. On pone multe espera a lo, ma lo es ancora esperimental e nonaprobada par regulores.

La presidente, ci ave 74 anios e es formal clasida como obesa, es en un categoria de risca plu alta per COVID-19. La dama prima ave 50 anios. On reporta ce el es “sana, con sola un tose minor e un dole de testa”.

Su la constitui de la SUA, si Trump ta deveni tro malada per fa sua taxes, el ta pote dona sua potia a sua vispresidente Mike Pence, ci ta servi como presidente tempora asta cuando Trump ta pote recomensa. Ma un tal transfere no ia aveni.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).