AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Rocetos itiopian ataca la capital ertri

15 novembre 2020

Rocetos ia es xutada de la rejion Tigray en Itiopia contra la capital de Ertra. On ia oia esplodes en Asmara cuando alga rocetos ia atera en la anteurbe de la site, ma on ave no reportas de feris.

Un roceto ia colpa la airoporto de la site Gondar, partal danante lo. Un otra, simultan lansada, ia atera direta estra la airoporto en Bahir Dar.

La partito renante de Tigray, cual es en disputa con la governa federal de Itiopia, ia menasa ja un ataca. Plu temprana, sua fortes ia xuta rocetos a un otra rejion de Itiopia.

La Fronte per Libri la Popla de Tigray (FLPT) ia dise ce lo ia ojeti du locas en la rejion amarina ier, e ia averti sur plu atacas.

Itiopia ia pasa tra cambias grande pos la ariva de sua ministro xef Abiy Ahmed a sua posto en 2018. On ia dona a el la premio Nobel de pas en la anio pasada, car el ia atenta pasi Ertra, la pais visina contra ci Itiopia ia fa un gera sanguosa a du desenios ante aora.

Ma sua reformis vasta ia marjinali los en la FLPT ci ia domina ja longa la sena political, e en semanas resente, la tensa entre la FLPT e la governa federal ia mali grave.

La batalia per Tigray ia afeta ance Sudan, do a la min 17 mil sitadanes ia traversa la frontera de Itiopia.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).