AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Rizoforas brasilera va continua es protejeda

30 setembre 2020

Un judor brasilera ia suspende un projeta par la governa de presidente Jair Bolsonaro de cansela regulas cual proteje rizoforas tropical e otra ecosistemes frajil de la costa.

La deside governal a lundi ia provoca un protesta par ambientistes, ci ia teme ce developores de imobila va atenta cambia rejiones grande de pantanes de rizofora a vacanserias nova per turistes.

Ma un corte de apela ia judi ce esta ta pote dana la ambiente a grado “nonreversable”.

Maria Carvalho, judor federal en Rio de Janeiro, ia comanda contra la desira de la governa, “considerante la risca evidente de danas nonreparable a la ambiente”.

Avocatos ia razona ce “la cansela de tal regulas viole la direto constitual de un ambiente ecolojial ecuilibrada”.

Rizoforas es un recurso importante per proteje contra la cambia de clima, e grupos ambientiste ia descrive la deside par la governa como un “crimin”. Forestas de rizofora asorbe cuasi la mesma cuantia de diosido de carbono como un area egal de la Foresta Amazona.

La deside, fada par la Consilio Nasional Ambiental, ia ta sutrae “zonas de proteje permanente” creada en 2002 per conserva la multe rizoforas tropical e arboretas de duna en Brasil. La Consilio es gidada par Ricardo Salles, ministro controversa de la ambiente.

En un rejistra esposada de un consenta de la consilio governal con la presidente, Salles ia dise ce la pandemica de coronavirus presenta un bon momento per cansela regulas ambiental “car jornalisme parla sola sur COVID”.

Bolsonaro, ci es destriste e setica sur la cambia de clima, ia veni a governa en janero 2019. De alora, el ia preside crises ambiental cual inclui la vasti de desforestis e de focones savaje en la Foresta Amazona.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).