AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Proibis de viaja de la RU su un varia nova de covid

21 desembre 2020

Ofisiores de la Uni European va discute oji sua responde coordinada a un varia nova e plu infetante de la coronavirus trovada en la Rena Unida. La situa ia gida ja multe paises a pone proibis de viaja.

Deutxland, Frans, Italia e Canada es entre la paises cual ia suspende volas de la RU. On ia para ance la parti de trenes a Europa tra la Tunel su la Manga.

La varia nova de la virus es plu comunicable par asta 70%, diseda par ofisiores de sania, ma on ave no indica ce lo es plu matante. On ave ance no indica ce lo reata diferente a vasines.

Matt Hancock, ministro de sania de la RU, ia dise ce la varia nova “deveni noncontrolable”, e Danmarc, Italia e Nederland ia anunsia ce los ia deteta ja lo.

La rapidia con cual governas ia anunsia sua proibis contra viaja de la Rena Unida mostra la profondia de la ansia. La consenta de representores governal en la Consilio European va aveni a 10:00 de ora universal.

Ance oji, on previde ce la regulor medical de la UE va recomenda aproba la vasin Pfizer-BioNTech per usa en tota 27 statos.

La Ajenteria European de Medisines va consenta a un semana plu temprana ca normal per fa un deside sur la vasin, cual persones en la Rena Unida e la SUA ia reseta ja. Si acorda es donada, on previde un aproba ofisial par la Comision European a mercurdi, e cisa la distribui de vasines va comensa en alga paises de la UE a soldi.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).