AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Predises economial per la anio veninte en Asia Pasifica

22 otobre 2020

La Funda Monal Internasional (FMI) dise ce Asia Pasifica va recovre de sua retrosede la plu sever en memoria vivente.

Lo ia basi denova sua prevides de crese economial per la rejion, a esta ves de -1,6% a -2,2% per esta anio. Ma lo dise ance ce lo espera un rebondi de cuasi 7% en 2021.

Xina va fa un rol grande en la crese de la rejion en la anio veninte. Sua datos la plu resente mostra un recovre continuante pos la declina causada par la virus. Ma on ave ancora multe causas de pesimisme, car paises incluinte Barat, la Pilipinas e Malaisia batalia ancora contra infetas.

“La sicatrises va es profonda,” la FMI ia dise, indicante un min cuantia de investi, lo cual va causa efetos cadenin en la media de la desenio.

Economias en esta parte de la mundo trata no sola la problemes levada par la pandemica. Los es ance afetada par la gera comersial entre Xina e la SUA, e la enemia cresente entre esta du suprapotias economial.

En la plu temprana de esta semana, Xina ia publici sua datos per la cuatri de julio a setembre, mostrante un crese de 4,9% en compara con la mesma parte de 2019. La FMI regarda Xina como “un positiva rara en un mar de negativas”.

La bon anunsia es ce la FMI espeta ce la rejion va crese par 6,9% en la anio veninte. Ma esta depende de multe fatores, incluinte la conteni de la virus.

Un de la defias va es diversi la economias asian a via de un supradepende de esportas. La FMI descrive esta como “un labora progresante”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).