AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Moris par violentia en Mali

15 febrero 2020

En Mali, a la min 30 persones, incluinte nove soldatos, ia es matada ier en tre avenis separada.

Dudes-un ia mori cuando fusilores ia ataca un vileta en la sentro de la pais, e ia arde casas, campos e bestias. Un grupo de oto soldatos ia mori en un embosce, e un plu ia es matada en un ataca contra un campa militar en la rejion Gao.

Mali sufri nonstablia de pos 2012, cuando un rebela islamiste ia comensa en la norde.

La vileta Ogossagou, do un de la atacas ia aveni, es abitada par fulas, un etnico xef muslim ci labora tradisional como pastores. Alga otra etnicos en Mali acusa la fulas de es liada a grupos djihadiste cual opera tra la Sahel.

La acusas ia nuri violentia interetnical en anios resente. En marto pasada, 160 persones ia es matada en un plu ataca a Ogossagou, per cual autoriosas ia culpa un militia dogon. Acel ia provoca protestas sur la manca de reata par la governa, e la ministro xef de Mali, Soumeylou Boubeye, ia resinia.

No partito ia anunsia se como la esecutores de la aveni la plu resente, ma la xef de la vileta ia dise ce la fusilores ia ariva a mera alga oras pos cuando soldatos governal ia retira se de la rejion.

En un aveni separada, fortes de securia malian ia dise en Twitter ce los ia reseta “danas material” en un ambosce en la vileta Bintia, cual ia mata oto soldatos. Un soldato nove ia mori en un otra ataca a un campa en Mondoro, comun atacada par militaristes.

De 2012, la fortes malian ia susede regania la controla de teritorios grande saisida par militaristes, con la aida de Frans, cual ave 4500 soldatos ativa en la rejion. La Nasiones Unida ave 13 mil soldatos de pas en Mali.

Ma on ia perde miles de vives en cuando Mali luta per conteni la violentia, cual ia sperde ja a Burcina Faso e Nijer, paises visina.

La combate de militaristes en la Sahel es videda como importante per manteni securia en locas plu distante, incluinte Europa.

Florence Parly, ministro de esternas de Frans, ia visita Washington en la mense pasada, esperante convinse la Statos Unida a continua sua suporta lojistical par avionetas, transporta e informas. El ia dise ce estas es esensal per la opera franses.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).