AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Mil veculos es trapida par neva en Japan

18 desembre 2020

En Japan, laborores de salva atenta libri plu ca mil veculos trapida sur un via tra ja du dias pos un tempesta forte de neva.

Autoriosas ia distribui comedas, carburante e covreletos a la motoristes sur la autovia Kan-Etsu, cual lia la capital Tokyo a Niigata en la norde.

La neva ia comensa en la sera de mercurdi e ia causa multe conjesta de trafica longo la via. En ajunta, lo ia rompe la eletrica de plu ca des mil casas en la norde e ueste de la pais.

La conjesta ia comensa cuando la vagon de un camion ia deveni fisada en neva en la note de mercurdi. La polisia ia dise ce la filo de veculos nonmovente ia estende tra plu ca 16 cilometres a un loca.

On ia usa un combina de macinas pesosa e labora fisical per escava un veculo pos un otra, ma, a mediadia oji, sirca mil autos ia es ancora trapida sur la autovia.

“Nos fa la plu bon cual nos pote per salva motoristes e pasajores,” un ofisior de maneja desastres en Niigata ia comenta ier. “Nos es preparada per continua la opera tra la note.”

Un plu conjesta simil ia aveni ance sur Jōshin-etsu, un otra autovia prosima, do tresento veculos ia deveni trapida. Acel conjesta ia dura de martedi asta la matina de jovedi.

Longo la ajenteria meteorolojial, la neva pesosa va continua tra la finisemana. On descrive lo como la clima fria la plu intensa de la anio.

Yoshihide Suga, ministro xef, ia clama sua consilio a un consenta de crise e ia recomenda ce la popla ata cauta.

La neva aveni a un tempo cuando Japan, como multe otra paises, batalia un onda tre de casos de coronavirus, su presa sin presedente a sua ospitales.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).