AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Libros furada su la solo de un casa romanian

19 setembre 2020

Sirca 200 libros “nonrecambiable” con valua de plu ca $3,2 milion, furada de un beneria en London, ia es trovada sur la solo de un casa en la campania de Romania.

La obras inclui editas prima de Galileo e Isaac Newton.

Los ia es prendeda par furores en janero 2017, ci ia rapela a en la beneria tra la teto. La polisia ia dise ce la omes parteni a un gang romanian de crimin organizada, cual ia fa ja un serie de furas de valua alta en benerias tra la Rena Unida.

Polisiores ia descovre la libros enterada a mercurdi, en xerca tra un casa prosima a Neamț en la norde-este de Romania. La trova segue invades polisial a 45 otra adirijes tra la Rena Unida, Romania e Italia en junio de la anio pasada.

Des-tre persones es acusada, de ci des-du ia declara ja sua culpablia.

La tesoros inclui varias rara de Dante e desinias par Francisco de Goya, depintor espaniol de la sentenios 18 e 19, como ance la libros par Galileo e Newton de la sentenios 16 e 17.

Un portavose per la polisia de London ia comenta: “Esta libros es estrema valuosa, ma plu importante, los es nonrecambiable e ave un importa grande per la erita cultural internasional.”

Cuando la obras ia es furada, los ia reposa en un beneria, espetante es transportada a la SUA per un subasta de libros rara en Las Vegas.

La furores ia abri un buco en la teto de la beneria en Feltham, prosima a la airoporto Heathrow, e ia rapela tra 12 metres a la solo, evitante deteta par sensadores de move. Los ia spende alga oras en foraje tra sacos diversa ante usa la mesma via per parti con sua furadas.

Investigores dise ce la gang romanian avioni sua membros a en la Rena Unida per fa crimines spesifada, e estrae los de la pais a un tempo corta a pos, ance par avion. Otra membros usa alora otra modos de transporta per prende la propria furada a via de la pais.

On reporta ce la grupo es asosiada con alga familias major de crimin romanian ci parteni a la supraorganiza Clamparu.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).