AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La Ualabis canta la imno australian en lingua nativa

6 desembre 2020

La ecipo de rugbi de Australia ia es lodada pos canta un varia de la imno nasional de la pais en un lingua de popla nativa.

La Ualabis ia canta “Avansa Australia Justa” en eora e engles ante sua max contra Arjentina ier.

Esta es la ves prima cuando un varia bilingual de la imno ia es presentada a un aveni internasional. Olivia Fox ia canta lo en la lingua de la eoras, un clan de rejion costal de Sydney, do la max ia aveni.

La juores, en sua camisas nativa decorada, ia canta con ambos varias. Los ia pratica con Fox a ante per aprende la parolas e per pote canta fidable lo.

Richard Coleman, atleta australian, ia comenta: “Acel es un imno nasional noncredable. Como un atleta, sempre cuando la imno australian es presentada, lo debe es en esta modo. Me ta ama gania un medalia de oro e oia esta forte e orgulosa juada, tan tan inspirante.”

On debate ja longa la imno nasional, sur cual on alega ce sua testo es nonincluinte.

Un organiza nomida Projeta Reconose en Imno campania per ajustas a la testo afin lo representa plu bon la poplas nativa e la valuas de Australia.

En 2018, un xica de nove anios, Harper Nielsen, ia crea un controversa pos refusa sta per la imno nasional. El ia protesta contra razisme institual, acusante ce la canta iniora la poplas prima.

“Cuando lo dise ‘nos es joven’, lo rejeta completa la australianes nativa ci ia es asi ante nos,” el ia dise alora.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).