AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La reabri de la Taj Mahal pos ses menses de clui

21 setembre 2020

La Taj Mahal ia reabri sua portes a visitores pos ses menses, la clui la plu longa en sua istoria.

La monumento ia clui en marto cuando Barat ia adota restrinjes sever per para la sperde de la coronavirus. Aora, lo va permete no plu ca 5000 visitores per dia, e metodos de securia contra la virus va es aumentada, con ce la cuantia de casos ateni un apico nova en la pais.

Esta mausoleo de marmo en la site Agra es un de la atraes xef de mundo per turistes. Ante la pandemica, asta 70 mil persones ia visita lo a cada dia.

Lo ia es construida en la sentenio 17 par la imperor mugul Xa Jahan per conteni la tomba de sua rea Mumtaz Mahal.

Sua clui la plu resente ia aveni tra corta en 1978 cuando Agra ia es inondada. Ante acel, la monumento ia clui per alga dias en 1971, a media de un gera entre Barat e Pacistan.

La compleso intera ia es ijenida ante cuando la portes ia abri a la ora oto de esta matina, e tota ofisiores ia porta covrefases e visieras.

On esamina la temperatur de cadun a la entra, e visitores debe usa modos dijital per compra biletas. Los debe obedi ance regulas de distantia sosial. On pote fa selfis o fotos de un person, ma fotos de grupos es proibida.

Barat ia reporta asta aora plu ca sinco milion casos de la virus, e la stato Uttar Pradesh, do la Taj Mahal es situada, ave la cuantia sinco de la plu altas en la pais.

La Taj es ensircada par jardines do visitores spende multe tempo en pasea e fotografi. Ma la mausoleo mesma es un spasio encluida, con cuasi no venti, e es donce un loca do la virus pote es fasil comunicada.

La monumento es tipal folida, con linias longa de turistes entrante e sortinte. Ma poca visitores ia espeta estra la portes a esta matina.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).