AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La re de Espania critica la condui de sua padre

25 desembre 2020

En sua parla de natal, Re Felipe 6 de Espania ia fa un refere velida a la scandales de sua padre autoescluida, disente ce normas moral es plu importante ca lias familial.

Lo ia es un comenta peti en un parla cual ia foca a la pandemica de coronavirus, sur cual la re ia grasia la persones ci labora en la campo de medica.

La re pasada, Juan Carlos, ia fuji a Abu Dhabi en agosto cuando alegas de froda ia crese. El ia nega malcondui, ma sua parti ia aumenta la debate sur la futur de la monarcia de la pais.

Ante la parla anial on ia divina multe esce la re va refere a la controversa. Longo la jornal El País, la popla ia tende senti ce el no va pote iniora la tema, an si nun ia es serta en cual modo el va presenta lo.

An si la monarca no ia nomi direta sua padre, multe ia senti ce la lia es clar.

“En 2014,” el ia dise, “a mea indui a parlamento, me ia refere a la prinsipes moral e etical cual sitadanes espeta de nos. Prinsipes cual aplica a tota nos sin eseta, e cual domina supra tota consideras de cualce natur, personal o familial.”

El ia reconose ce, a presente, multe familias lamenta o pasa natal en state separada. E el ia dise ce on nesesa un “labora grande nasional” per vinse la difisiles creada par covid.

Re Juan Carlos ia rena tra cuasi 40 anios ante transfere la potia a sua filo en 2014. La deside ia segue un investiga de froda pertinente a la sposo de sua fia e un vacanse controversa de xasa elefantes a media de un crise finansial en Espania.

En junio de esta anio, la Corte Suprema de la pais ia inisia un plu esplora sur la envolve alegada de la re pasada en un contrata de ferovia rapida en Arabia Saudi, cuando el ia perde sua imunia contra litiga pos sua renunsia de la trono.

En agosto, Juan Carlos ia fa la anunsia surprendente ce el parti de Espania. El ia nega tota la alegas contra se e ia ofre se per intervisa par litigores.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).