AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La presidente de Uganda pasea tra junglas

5 janero 2020

Presidente Yoweri Museveni de Uganda ia comensa un pasea de ses dias e 195 cilometres tra junglas. El segue la via de sua soldatos en 1986, cuando los ia saisi la potia pos la suverti de Idi Amin e Milton Obote.

Oposores ia rejeta la pasea como mera un promove ante la vota en la anio seguente, cuando on previde ce Museveni va aspira un periodo ses en sua posto.

El es defiada par Bobi Wine, un stela pasada de pop, ci presenta se como un campion de persones povre.

Museveni va fini sua pasea a 10 janero en la ueste de la pais, en la vila Birembo, la loca de un de la batalias la plu ferose entre sua rebelores e la soldatos de Obote.

Con 75 anios, Museveni es entre la xefes african la plu longa servinte.

Wine, de ci sua nom vera es Robert Kyagulanyi, ia comenta ce la pasea par la presidente es “perosa”. “Mea consela es,” el ia dise, “ce en loca de spende la mone de impostadas a tal viajas, Museveni debe sabe ce la tempo ia ariva cuando el va parti de potia. La tempo per engana viletanes ia pasa el.”

Asuman Basalirwa, un parlamentor oposante, ia descrive la pasea como “un util de campanior”.

“Ugandanes merita plu bon ca un presidente ci pasea tra un jungla,” el ia dise. “La tempo spendeda debe es usada per otra problemes importante cual afeta la pais, spesial per projeta como el va transfere la potia.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).