AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La presidente de Cosovo es acusada de crimines de gera

25 junio 2020

Hashim Thaçi, la presidente de Cosovo, es acusada de crimines de gera par un avocato internasional spesial en Den Haag en Nederland. On alega ce Thaçi e otras “es criminal culpable de cuasi sento omisides”, tortura e desapares forsada.

La acusas covre la gera de nondepende de Cosovo contra Serbia, e es evaluada par un judor a la Juderia Spesialiste de Cosovo ci va deside esce la caso va vade a corte. Thaçi ia nega la acusas.

En sua anunsia, la Ofisia de Avocato Spesial (OAS) ia dise ce a 24 april lo ia dona a la Juderia un documento de des acusas “per la considera par la Corte”. Lo no ia relasa detalias sur la crimines alegada de gera.

“La documento es sola un acusa,” lo ia dise. “Lo es la resulta de un investiga longa, e refleta la determina par la OAS ce lo pote demostra tota la acusas sin duta esedente.”

La declara ia dise ance ce Thaçi e un otra de la acusadas, la politiciste cosovan Kadri Veseli, ia vole “impedi e sumina” la labora par la OAS “en un atenta de serti ce los no fasa justia”. Un judor precortal ave aora ses menses per deside esce la acusas va vade a corte.

Alegas de contrabanda de organos contra la Armada per Libri de Cosovo (la promove rebelante cual Thaçi ia gida) ia es prima poneda par un avocato pasada de crimines de gera a Den Haag, Carla del Ponte, en 2008. Un corte suportada par la Uni European ia es instituida per investiga la acusas.

La governa cosovan ia nega coler tota la alegas, descrivente los como “sin funda e malacusante” ante la publici de un reporta en 2010.

La gera de nondepende en 1998 e 1999 ia custa plu ca 10 mil vives e ia fini sola pos un campania airal par OTAN. Cosovo ia declara sua autonomia en 2008, ma Serbia ancora no reconose esta.

Thaçi ave potia en Cosovo de pos la fini de la gera, como presidente a la plu resente. El ia intende visita la Casa Blanca en Washington per discutes con la xefes de Serbia a saturdi, ma el ia cansela aora la viaja.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).