AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La mori de Chadwick Boseman, stela de Pantera Negra

29 agosto 2020

Chadwick Boseman, la ator esuan bon conoseda per sua rol como Pantera Negra en la francisia Marvel de supraeroes, ia mori par canser con sola 43 anios.

El ia es diagnoseda con canser de la colon a cuatro anios ante aora, ma no ia publici la informa. El ia mori a sua casa en Los Angeles con sua sposa e familia a sua lado.

Boseman ia asende a fama en jua persones de la vive real – la basebalor Jackie Robinson en la filma 42 de 2013, e la cantor James Brown en Get On Up de la anio seguente.

Ma lo va es como la Pantera Negra eponim de la filma multe susedosa de 2018 ce el va es la plu recordada. En la filma, Boseman fa la rol de la renor de Uacanda, un nasion african imajinal cual ave la tecnolojia la plu avansada sur la Tera.

En ajunta a es forte lodada par reseniores e a gania plu ca 1,3 mil milion dolares esuan en sinemas tra la mundo, la filma ia es jeneral regardada como un monumento cultural car lo ia ave cuasi sola rolores negra e un dirijor negra, Ryan Coogler.

En la anio pasada, Boseman ia dise ce la filma ia cambia la sinifia de “joven, talentosa e negra”. Pantera Negra ia es la filma prima de supraeroe cual ia es nominada per la filma la plu bon a la premios Oscar.

Boseman ia fa la mesma rol ance en otra filmas de Marvel. Un seguente de Pantera Negra ia es preparada, intendeda per apare en 2022, con Boseman denova en la rol.

La anunsia de sua mori ia xoca multe persones, car Boseman ia discute nunca publica sua diagnose. An tal, fanes ia comensa indica sua ansia sur sua sania par causa de un perde notable de pesa en esta anio.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).