AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La militar de Brasil va ata contra desforesti cresente

9 maio 2020

La cuantia de desforesti en la Amazona de Brasil ia crese forte en la mense pasada. La pais prepara aora envia soldatos per atenta preveni ce on cade arbores e fa escavas ala.

Sua Instituida Nasional de Rexerca Spasial dise ce la area destruida en april es plu grande par 64% ca en la mesma parte de la anio pasada. E en la cuatro menses prima de 2020, la destrui de la foresta par leniores e ranxores nonlegal ia crese par 55%.

Ambientistes dise ce la politica e retorica de Presidente Jair Bolsonaro promove esta ativia nonlegal. Bolsonaro nega lo. Plu temprana en esta semana, el ia autori la envia de fortes armada a la rejion.

La foresta pluvosa Amazona es un reserva esensal de carbono cual lenti la caldi global. Plu ca 405 cilometres cuadrida de lo ia es desforestida en sola la mense pasada.

Organizas ambientiste reporta ce pos la comensa de la problem de coronavirus, on ia envia min multe enforsores governal a la rejion. Brasil es un de la paises la plu afetada par la maladia en America Sude, con 141 000 casos e cuasi 10 000 moris.

La Instituida Brasilera de la Ambiente e de Recursos Natural Renovable (IBAMA) ia dise ce lo redui la cuantia de ajentes ativa en otra rejiones perilida, ma no en la Amazona.

Desforesti ia crese multe pos la ariva a potia de Bolsonaro en la anio pasada. El razona ce plu cultivas e escavas en partes protejeda de la foresta es la sola modo de boni la povria de la rejion.

Sua politica de ambiente es vasta condenada, ma el rejeta la criticas, disente ce Brasil es ancora un bon model de conserva.

El mesma critica IBAMA per lo cual el descrive como multas suprapasante. En sua anio prima en sua posto, la cuantia de punis finansial per violes ambiental ia cade agu. A la mesma tempo, IBAMA ave tro poca mone e tro poca empleadas.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).