AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La limita de tempo prosimi per acorda pos Brexit

9 desembre 2020

Boris Johnson, ministro xef de la Rena Unida, va vola oji a Bruxelles per negosia con Ursula von de Leyen, presidente de la Comision European, sur un acorda comersial pos Brexit.

Poca tempo resta per reali un acorda ante la fini de la anio, cuando la RU va sesa segue la regulas de comersia de la Uni European. La du statistes va discute a un come de sera, car la negosias entre sua ofisiores ia fini staniada.

On ave ancora desacordas major sur diretos de pexa, regulas de compete comersial, e la modo de polisi un acorda. Johnson va traversa un lista de la problemes la plu grande con Von der Leyen, ci representa la xefes de la 27 nasiones de la UE.

An si la du statistes va fa alga progresa, esta no va sinifia la ateni de un acorda, ma lo va abri cisa la via per plu negosias.

Johnson va partisipa en la sesion semanal de Demandas a la Ministro Xef en la parlamento brites, ante viaja a la capital beljes. La xefes de la UE va consenta per sua propre confere a jovedi.

Michel Barnier, ci gida la ecipo per relatas UE con la RU, ia informa ministros en la bloco european ce la negosias vade en dirije a fali ateni un acorda ante la limita de tempo.

En discutes separada ier, la RU e la UE ia acorda regulas comersial spesial per Er Norde, incluinte sur la funsiona de la frontera nova en la Mar Eres. Tal, la RU ia abandona sua intende de supresa partes de sua acorda per parti de la UE, suscriveda en la anio pasada, lo cual ia ta rompe cisa la lege internasional.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).