AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La eleje esuan depende de la statos pendulin

4 novembre 2020

La resulta de la eleje presidental en la SUA es ancora no clar. La republiciste Donald Trump e la democrata Joe Biden pare susede plu o min egal en la statos pendulin.

Biden ia dise ce el es “en via” a vinse, e Trump ia reclama “un vinse grande”. La votas ia es fada a la fini de un corsa longa de promoves amarga.

On projeta ce la presidente ia reteni Florida, un stato esensal. Ma Biden pote prende Arizona, un stato conservaliste en la pasada.

Otra statos importante, como Georgia, Pennsylvania, Wisconsin, Michigan e Carolina Norde pote ancora es prendeda par o la un o la otra partito.

Lo es posible ce on no va sabe la resulta final asta pos alga dias, car lo envolve la conta de votas postal. Plu ca sento milion persones ia vota temprana, ante la dia formal de eleje ier. On predise ce la partisipa ia es la plu grande en la pais de sento anios.

La controla de la parlamento, la Congresa, pote ance cambia. Republicistes atenta reteni no sola la Casa Blanca, ma ance sua majoria en la Senato, la Salon Alta.

Los ia perde un seja de Senato en Colorado ma ia gania un en Alabama. La Salon Basa va resta probable controlada par la Partito Democrata.

Sondas nasional de opina ia indica un vantaje firma per Biden, ma los ia sujesta ance un compete prosima en la oto statos pendulin cual va deside probable la resulta.

En la SUA, on vota a la nivel de sua stato. En cada stato, esta prosede determina un cuantia peti e fisada de figures ci vota alora formal per la partito vinsente en acel stato. 270 tal figures, de entre la 538 posible, es nesesada per gania la presidentia.

On ia erije un serca nova e nontrepable sirca la Casa Blanca. Alga comersias en Washington e la Site New York ia bloci sua fenetras con plances par causa de ansia sur tumultas posible.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).