AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Italia xerca un renovor per la solo de la Coloseo

24 desembre 2020

La governa de Italia solisita proposas de injeniores per reconstrui la solo de la Coloseo en Roma e restora lo a sua gloria pasada.

La projeta va ave un bujeta de 18,5 milion euros, e la labora va comensa en la anio veninte. On previde un solo retirable con portes de trapa e asendadores ascondeda.

“La reconstrui es un idea eselente cual va vade sirca la mundo,” Dario Franceschini, ministro de cultur, ia declara. “Lo va es un interveni tecnolojial major cual va ofre a visitores la posible no sola de vide la salas suteran, ma ance de valua la belia de la Coloseo cuando on sta en la sentro de la stadion.”

La ministreria de cultur ia dise ce la solo redesiniada, como ance cualce portes de trapa o composantes macinal, debe pote es rapida cluable per proteje la spasios su la tera contra la pluve.

Un solo nova va “permete ce la publica comprende plen la usa e funsiona de esta icon de la mundo antica”, la declara ia ajunta.

La ministreria ia dise ce cisa on va reali avenis cultural, como consertas e teatros, en la Coloseo pos la instala de la solo.

Construida a 2000 anios ante aora, la Coloseo ia es la amfiteatro la plu grande construida en la Impero Roman, e lo ia ospita combates gladiatoral e otra divertis publica.

Lo resta un de la monumentos la plu famosa de Italia, e sirca 7,6 milion persones ia visita la loca en 2019.

Ofres per reconstrui la solo debe es presentada ante la prima de febrero, e on previde ce la projeta va es completida en 2023.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).