AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Inondas moia la pedes de la Buda Grande de Leshan

19 agosto 2020

En Xina, la ditos de pede de un sculta jigante de Buda es moiada par acua inondante a la ves prima pos la desenio de 1940.

La Buda Grande de Leshan, cual ave 71 metres de altia e es un loca de erita mundal, ia es siselida de un falesa de arenito prosima a Chengdu en la provinse Sichuan en la sentenio oto. Normal, lo sta multe supra la nivel de acua, ma la rejion esperia sua inondas la plu grave de 70 anios.

On ia debe move plu ca 100 mil persones a securia, incluinte 180 turistes visitante la Buda.

Esta sculta es un atrae multe popular, comun incluida en turis longo la rio Yangzi e la Tre Caniones. La ves la plu resente cuando sua pedes ia es inondada ia es en 1949. Lo es la sculta premoderna la plu alta de mundo, e cada de sua orteos es plu grande ca un person.

Un diseda local tradisional declara ce si la pedes de la sculta deveni moiada, ance Chengdu va es inondada. La site ave 16 milion abitores.

Sichuan ia ativi sua responde de crise de la nivel la plu alta. Semanas de pluve forte ia lasa acua de profondia recordo, e on ave no indica ce la pluve es a punto de fini.

On averti sur la risca de inondas en provinses sirca la rios Yangzi, Jala, Hai, Songhua e Liao, e liscateras es posible.

Cuantias enorme de acua cumula pos la parario Tre Caniones, un projeta idroeletrical grande sur la Yangzi. La Ministreria de Recursos de Acua ia avisa ce esta risca produi deluvias en locas plu alta ca la parario, incluinte la site Chongqing, cual ia batalia ja alga inondas en esta estate.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).