AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Flamas destrui un campa de migrores sur Lesbos

9 setembre 2020

Un focon ia destrui la campa la plu grande de migrores en Elas, la compleso suprafolida Moria sur la isola Lesbos.

Sirca 25 pompores con des camiones ia batalia la flamas en cuando on ia evacua la migrores. Alga ia sufri feris par causa de esposa a la fuma.

On reporta ce cisa la focon ia es comensada par migrores ci ia protesta contra la regulas de coronavirus, ma esta no es confirmada.

Cuasi 13 mil persones abita en Moria, plu ca la cuatruple de la cuantia cual lo pote ofisial conteni.

La visgovernor de Lesbos ia dise a la radio local ce la campa ia es “completa destruida”. Kyriakos Mitsotakis, ministro xef de Elas, va fa un consenta de crise a esta matina.

La campa ia es isolida en la semana pasada cuando un migror con coronavirus ia es detetada. On ia rejistra aora 35 casos de la maladia ala. La reporta nonconfirmada dise ce la focon ia comensa pos cuando 35 persones ia refusa es isolida con sua familias.

La coordinor per Lesbos de la organiza carital Medicistes Sin Fronteras ia dise ce identifia la causa de la inisia de la focon es difisil, car multe focos peti e protestas aveni en la campa.

“Lo es un bomba-orolojo cual ia esplode final,” el ia comenta, ajuntante ce persones es tenida “sin compatia” en la campa ja tra anios.

Un portavose per la governa ia dise ce on investiga reportas de ensende criminal, e ce on va declara un state de crise tra tota la isola. La polisia ia preveni ce migrores fujinte de la focon vade a la vila de porto Mitilene.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).