AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Du persones saisida en Burcina Faso apare en Mali

15 marto 2020

Un fem canadian e un om italian saisida en Burcina Faso en 2018 ave bon sania e umor pos ariva en Mali, un pais visina.

Édith Blais e Luca Tacchetto, ambos en sua desenio cuatro, ia evade e ia es colieda par soldatos de la Nasiones Unida ante deveni transfereda a Bamako, la capital de Mali.

Los ia pare confondeda cuando ofisiores ia saluta los con sua codos, ante cuando la du ia es informada sur medias nova de cortesia sosial per aida restrinje la coronavirus.

Mali ia dise ce no rescata ia es paiada. Zero de la multe grupos jihadiste en la rejion ia reclama ce lo ia fa la saisi.

On fa aora un projeta per reenvia la duple a sua propre paises.

En un declara, la ministro de esternas canadian ia dise ce “Canada es multe lejerida” ce la du “es aora libre de catura”. El ia grasia la governas de Burcina Faso e Mali, como ance la mision NU en Mali e otra asosiores, per “sua aida e coopera tra la anio pasada sur esta tema”.

Blais e Taccheto ia porta vestes de la popla tuareg de la rejion. Lo pare ce los ia para un auto pasante e ia demanda ce la gidor prende los a la stasion la plu prosima de la Nasiones Unida.

Los no ia parla publica sur como los ia libri se. Los ia desapare a 15 desembre 2018 en la site Bobo-Dioulasso, cuando los ia es viajante en Africa ueste, dirijeda a Togo per un projeta umaniste.

Canada ia publici conselas per viajores e Burcina Faso, par causa de terorisme e saisis de persones.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 9 setembre 2023 (16:26 UTC).