AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Diego Maradona mori con 60 anios

26 novembre 2020

Diego Maradona, un de la futbalores la plu bon de istoria, ia mori con eda de 60 anios. Esta sentror atacante e manejor pasada per Arjentina ia sufri un infarta miocardial a sua casa en Buenos Aires.

El ia pasa susedosa tra sirurjia per un trombo serebral en la parte plu temprana de esta mense, e on ia intende trata sua depende de alcol.

Maradona ia es la capitan de la ecipo cuando Arjentina ia gania la Copa Mundal en 1986, fante la gol famosa “Mano de Dio” contra England en la cuatrifinales.

Lionel Messi, atacor per Arjentina e Barcelona, ia loda Maradona a “un dia multe triste per tota arjentinas e futbal”. El ia comenta: “El parti de nos, ma no parti, car Diego es eterna.”

Anunsiante tre dias de lamenta nasional, Alberto Fernández, presidente de Arjentina, ia dise: “Tu ia leva nos asta la alta de la mundo. Tu ia felisi enorme nos. Tu ia es la plu grande de tota. Grasias ce tu ia esiste, Diego. Nos va senti tua manca tra tota nosa vives.”

Maradona ia jua per Barcelona e Napoli en sua carera, ganiante la concurso Serie A a du veses con la ecipo italian. El ia fa 34 goles en 91 apares per Arjentina, representante los en cuatro Copas Mundal.

El ia gida sua pais a la final de 1990 en Italia (do sua ecipo ia es vinseda par Deutxland Ueste) ante es denova sua capitan en la Statos Unida en 1994 (do on ia envia el a via cuando el ia fali en un proba de drogas).

En la dui du de sua carera, Maradona ia batalia un depende de cocaina e ia es proibida per 15 menses pos un proba positiva per acel droga en 1991.

El ia jubila de futbal profesal en 1997, a sua aniversario 37. On ia asinia el como la instruor xef de la ecipo nasional en 2008, un posto de cual el ia parti pos la Copa Mundal de 2010, en cual sua juores ia es vinseda par Deutxland en la cuatrifinales.

A pos, el ia maneja ecipos en la Amirias Arabi Unida e Mexico, e a la tempo de sua mori el ia es la supravidor de Jinastia e Scrima de La Plata, un ecipo en la divide prima de la liga arjentina.

La futbalor famosa Pelé ia gida la onoras a Maradona, scrivente en Twitter: “Novas tan triste. Me ia perde un ami grande e la mundo ia perde un lejendin. On ave ancora multe per dise, ma per aora, ta ce Dio dona fortia a la familianes. A alga dia, me espera ce nos va jua bal en junta en la sielo.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).