AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Cisa cuasi 500 000 persones ia ave covid en Wuhan

30 desembre 2020

Cisa cuasi 5% de la popla de la site xines Wuhan ia es infetada par covid. Esta es la indica de un studia par la Sentro Xines per Controla e Preveni Maladia.

Wuhan ave sirca 11 milion abitores, donce cisa un dui de milion persones ala ia developa la virus. Si tal, la cuantia es cuasi la desuple de la cuantia ofisial rejistrada de 50 354 casos (cual esclui casos nonsintomosa).

La studia ia prende samples de 34 mil persones en Wuhan, como ance plu jeneral en la provinse Hubei, Beijing, Shanghai e cuatro otra provinses.

Esta informa presede un visita a Wuhan par un ecipo de siensistes internasional per esplora la orijinas de la virus. Los va viaja ala en janero, pos menses de negosias con un Beijing esitante acorda un investiga nondependente.

En la parte plu temprana de esta anio, Xina ia es acusada de un manca de transparentia sur sua statistica de coronavirus, e criticores ia duta la grado a cual on pote fida lo.

La declara par la Sentro ia ajunta ce, entre la 12 mil persones probada estra Hubei, sola du persones ia mostra la presentia de la anticorpo.

La rexerca, fada a un mense pos cuando Xina “ia conteni la onda prima” de la pandemica, conclui ce la cuantia de persones infetada estra Wuhan ia es basa. Esta sujesta ce la metodos usada en Wuhan ia preveni la virus de sperde vasta.

Plu temprana en la anio, on ia trasa la virus a un “mercato moiada” tradisional en Wuhan, sujestante ce esta ia es do lo ia salta de animales a umanas. Ma espertas crede aora ce cisa lo ia es simple fortida ala.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).