AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Biden peri no tempo en revela sua ecipo de clima

20 desembre 2020

Joe Biden, presidente elejeda de la SUA, ia presenta sua ecipo de clima e enerjia, disente ce los va gida un “projeta aspirante” per combate la cambia de la clima.

Biden ia promete trata esta problem como un conserna xef en un disposa cual reversa multe politicas de la governa de Donald Trump. El ia dise ce on pote “peri no tempo”.

Si confirmada par la Senato, la ecipo va inclui la om afroamerican prima ci dirije la Ajenteria de Proteje Ambiental e la american nativa prima en la consilio.

Biden, ci va es formal induida a 20 janero, ia promete construi un governa diversa cual refleta la popla de la pais.

“Nos es en un crise,” el ia comenta. “Esata como nos debe es un nasion unida per responde a covid-19, nos nesesa un responde nasional unida a la cambia de clima.”

El ia promete abandona la politica climal de la governa de Trump. El dise ce, direta pos ariva en la posto, el va rejunta la SUA a la acorda climal de Paris e “repone America a la taxe de gida la mundo sur cambia de clima”.

Su Presidente Trump en esta anio, la SUA ia deveni la pais prima cual ia retira formal se de acel acorda, cual dedica paises a labora per limita la crese de temperatur global.

Biden ia descrive sua elejes per sua ecipo nova de clima e enerjia como “briliante, cualida e probada, e rompores de ostaculos”.

La nominadas inclui la afroamerican Michael Regan, la regulor ambiental xef de Carolina Norde, e Deb Haaland, representor de Mexico Nova, ci ta es la american nativa prima ci gida la Departe de la Interna. Haaland ia descrive sua nomina como un momento “profonda” en la istoria de la pais.

Brenda Mallory, avocato ambiental e un ofisior de la governa de Obama, ia es nominada per dirije la Consilio sur Cualia Ambiental. Si confirmada, el va es la afroamerican prima en la posto. Jennifer Granholm, governor pasada de Michigan, ia es nominada per la posto de ministro de enerjia.

En la mense pasada, Biden ia nomi John Kerry como sua ambasador de clima. Kerry es un ministro pasada de esternas e un de arcitetores major de la acorda de Paris.

La ecipo preparante la governa nova ia esplica ce en esta posto Kerry va “combate la cambia de clima a tempo plen”. El va deveni ance la ofisior prima dedicada a la cambia de clima ci senta en la Consilio de Securia Nasional.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).