AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Belau proibi cremas solal cual dana viventes de mar

1 janero 2020

Belau, un pais en la ueste de la Mar Pasifica, ia deveni la nasion prima cual proibi cremas solal cual dana corales e viventes de mar.

De oji, on no pote usa o vende crema solal en la pais, si lo inclui ingredientes comun como osibenzona.

Presidente Tommy Remengesau ia dise: “Nos nesesa vive respetante la ambiente car la ambiente es la nido de la vive.”

La nasion promove se como un “paradiso pur” per sumerjores. Un lagon en la Isolas Chelbacheb es un loca de erita mundal de UNESCO. La pais es poplada par sirca 20 mil persones tra sentos de isolas.

La proibi, anunsiada en 2018, despermete cremas solal cual conteni cualce de des cimicales cual asorbe lus ultravioleta.

La Funda Internasional per Resifes de Coral ia dise ce la ingredientes proibida es “contaminantes conoseda de la ambiente – la plu de los es estrema nosiva contra la jovenes de multe spesies de viventes savaje”.

Remengesau ia comenta: “Cuando siensa informa nos ce un pratica dana la resifes de coral, la poplas de pexes o la mar mesma, nosa persones escuta, e nosa visitores ance. On ia trova cimicales nosiva de crema solal tra la abitadas perilida de Belau, e en la texedas de nosa creadas la plu famosa. Nos no es disturbada par es la nasion prima cual proibi esta cimicales, e nos va fa nosa rol per sperde la idea.”

La cuantia diminui de cremas solal cual conteni la cimicales nosiva. En 2018, espertas ia dise ce lo es trovada en sirca un dui de cremas e losiones.

Cuando la stato Hawaii en la SUA ia anunsia un proibi simil, cual va deveni efetosa en 2021, marcas major ia dise rapida ce sua produidas es “conformante a la lege de resifes”.

Otra locas cual ia anunsia proibis inclui la Isolas Virjin de la SUA, do la lege va reali en marto, e Bonaire, un isola nederlandes en la Mar Caribe.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).