AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Atacas de fusil contra clientes turces en Deutxland

20 febrero 2020

Nove persones ia es matada en du fusilis a tabacerias en la site Hanau en la ueste de Deutxland.

En ambos locas, on reporta ce la clientes ia es xef curdi. On ia trova plu tarda la suspetada mor en sua casa, con la corpo de un otra person.

La motiva es nonclar, ma un investiga prosede. Un jornal reporta ce la suspetada ia es un sitadan deutx con un lisensa de fusil, e ce muni e cargadores ia es trovada en sua auto.

La aveni prima ia es a la xixeria Midnight en la sentro de Hanau, a sirca 25 cilometres a este de Frankfurt. Atestores ia oia sirca des xutas e a la min tre persones ia es matada.

On reporta ce la suspetada ia fuji alora en un auto oscur a la distrito Kesselstadt e ia fusili a Bar e Caferia Arena, do sinco persones ia mori.

Xixerias es locas do persones asembla per fumi xixa – tabaco saborida – tra un pipa de acua. Tradisional trovada en paises de Asia, los es ance popular en multe otra partes de la mundo.

La atacas ia inisia un xerca de sete oras, con polisiores xercante cisa plu ca un atacor.

La maior de Hanau ia comenta: “On no ta pote imajina un note plu mal. Natural, lo va ocupa nos tra un tempo vera longa e va resta un memoria triste. Me es profonda emosiada.”

La cuantia de mores ia es prima indicada como oto, ma un plu ia es ajuntada en la oras temprana de oji cuando un de la persones ferida ia sede a sua feris.

Esta ataca segue a cuatro dias pos un otra en Berlin, prosima a un presenta de comedia turces a la conserteria Tempodrom, cual ia mata un person.

Leges sur fusiles en Deutxland es entre la plu severes de mundo, e on ia aumenta plu los en anios resente pos otra atacas.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).