AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Asemblas grande es proibida en Tai

15 otobre 2020

Tai ia fa un comanda per proibi protestas, supresante la asemblas jeneral pasosa cual promove la democratia ma es ance oposada a la monarcia.

En un anunsia televisada, la governa ia dise ce tal metodos es urjente nesesada per “manteni la pas e ordina”. Per justi la comanda, lo ia refere a un disturba a un convoia reial par alga membros de un protesta en Bangkok a martedi. Plu ca 20 persones ia es arestada, incluinte tre xefes de protesta.

La promove tai per democratia, gidada par studiantes, esije la resinia de Prayuth Chan-ocha, ministro xef. Esta xef pasada de armada ia saisi ja la potia en un colpa de stato en 2014 ante deveni asiniada a sua posto presente pos un eleje controversa en 2019.

La protestas ia estende en menses resente per recomenda ance restrinjes a la potia de la re.

La anunsia par la governa ia dise ce protestores ia intende fa un ata cual va causa “caos e provoca de disputa e desordina publica”

Alga protestores a martedi ia fa un saluta de tre ditos, un simbol de sua promove, a un convoia portante la rea, en cuando polisiores ia puxa los a retro.

Corta pos la anunsia, polisiores antitumultal ia move protestores a via de estra la ofisia de la ministro xef. Alga ia atenta resiste, usante ojetos acaso como paradores, ma los ia es forsada a via. Sentos de polisiores ia es videda sur la stradas an pos la desgrupi de la protestores.

En ajunta a limita asemblas a sola cuatro persones, la comanda restrinje ance jornalistes, proibinte la publici de novas “cual ta pote crea teme o contorse informa en modo intendente, creante malcomprende cual ta afeta la securia nasional o la pas e ordina”.

Lo permete ance ce autoriosas preveni persones de entra a “cualce loca cual on nomina”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).