AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Arabia Saudi trupli IVA per suporta sua economia

11 maio 2020

Arabia Saudi trupli sua imposta de valua ajuntada (IVA) como un modo sever de suporta sua economia afetada par coronavirus.

La governa en Riad ia dise ance ce lo va suspende sua suveni de la custa de vive, per forti la finansia de la stato.

Esta nasion rica de petrolio ia esperia un cade agu de sua revenu cuando la pandemica ia redui la custa de enerjia tra la mundo. La rena ia introdui IVA a du anios ante aora como un parte de sua atenta de sutrae sua depende de mercatos global de petrolio.

IVA va crese de 5% a 15% de 1 julio, e la suveni de la custa de vive va es suspendeda de 1 junio.

La anunsia segue un periodo en la tre menses prima de la anio cuando la spende par la governa ia esede sua revenu, creante un nonsufisi bujetal de 9 mil milion dolares.

En la mesma tempo, revenus de petrolio ia es reduida par cuasi un cuatri en compara con la anio presedente, reduinte la revenu somada par 22%. E en marto, la reservas stranjer de la banco sentral de la pais ia cade a sua rapidia la plu alta de du desenios, a la min, e asta sua punto la plu basa pos 2011.

On previde ce la metodos per combate la efeto de coronavirus va lenti la reformis inisiada par Prinse Erital Mohammed bin Salman.

En 2019, Arabia Saudi ia recolie 25,6 mil milion dolares, cuantia recordo, en la ofre publica inisial de asiones de Aramco, un compania jigante de petrolio en Riad, poseseda par la governa. Esta vende de asiones ia es la cor de la projeta de la prinse erital per moderni la economia e diminui sua depende de petrolio.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).