AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Ant va vende asiones per un profita cisa recordo

26 agosto 2020

Ant, un compania xines de tecnolojia finansial, ia anunsia sua intende de ofre asiones e de profita tal par cisa $30 mil milion, un cuantia recordo.

La compania, cual es asosiada con la jigante Alibaba de vende enlinia, dise ce lo va vende asiones en Hongkong e Shanghai. Lo es bon conoseda en Xina per Alipay, sua plataforma de paia enlinia.

Con base en la site Hangzhou en la este de Xina, Ant ia es inisiada en 2004 par Alibaba e sua fundor Jack Ma. Plu ca 700 milion persones e 80 milion companias per mense usa la servi Antpay per paia faturas, compra asecura e investi a reservas mutua.

Entretempo, Alibaba, cual posese 33% de Ant, move sempre plu sua servis a la ap de Alipay.

An si la anunsia par Ant no ia revela sua valua o cuanto lo intende profita par sua debua en la asioneria, analistes judi ce la compania ave un valua tan grande como $300 mil milion, plu alta ca multe de la bancos la plu grande de la SUA.

Car on previde ce la compania va vende asiones egal a entre 10% e 15% de sua valua, lo es posible ce esta va es la vende inisial de asiones la plu grande de istoria.

Ant intende vende asiones en la Asioneria de Hongkong, e en la mercato STAR de la Asioneria de Shanghai, un mercato cual conteni sola companias tecnolojial e cual on vide como corespondente a la NASDAQ en la SUA.

La compania no ia dise perce lo ia eleje acel du asionerias, ma lo es notable ce lo no ia eleje mercatos en la SUA o un de la sentros finansial major de Europa.

Esta anunsia aveni en un tempo de tensa cresente entre Xina e la SUA sur temas cual inclui la maneja par Xina de la pandemica de coronavirus, la lege de securia en Hongkong, e sua disputa continuante sur comersia.

Resente, la governa de Trump ia aumenta sua atacas contra companias tecnolojial xines en la SUA cuando la presidente ia suscrive du comandas per proibi la ap video TikTok e la plataforma de mesajes WeChat.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).