AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Xina desasentua la elejes prodemocrata en Hongkong

26 novembre 2019

En Xina, la medias governal atenta desasentua la resultas de la votas distrital en Hongkong, en cual la prodemocratas ia fa vinses major.

La governa ia espera ce la eleje va provoca suporta par la “majoria silente” oposada a la protestas. En loca, alga de sua aspirores importante ia perde sua sejas de comite local.

En sua apare publica prima pos la resultas, la xef dirijente Carrie Lam ia dise ce el reconose ce persones es consernada par “defetos de governa, incluinte nonfelisia con la tempo nesesada per trata la ambiente nonstable”. Ma el ia ofre no comprometes nova.

La reata en medias governal ia varia entre tota no referes a la resultas de la eleje e alegas direta ce “interfere” ia aveni, referente, per esemplo, a la suporta donada a la protestores en la semana pasada par legores en la SUA.

Xinhua, la departe nasional de jornalisme, ia fa alga refere a la elejes en la fini de semana, ma sua reportas ia reveni a la violentia de la semanas resente, asentuante la nesesa per restora bon ordina.

Global Times ia presenta la elejes en modo detaliosa, concluinte en un article engles ce la prodemocratas “ia reali un vinse grande”. Ma la reporta ia dise ance ce on ave “no nesesa per interprete tro forte la vinse de la prodemocratas”.

China Daily ia posta un imaje a Twitter con la testo: “Esta es como la oposores interfere con un eleje justa.” La imaje acusa, sin atesta, ce protestores ia prende la cartas de identia de sitadanes per preveni los de vota, e ce los ia malgida persones vea a vota per la prodemocratas.

La influe political de la comitores distrital de Hongkong es limitada. Los labora jeneral sola a temas multe local, como transporta e construidas de comunia. Ma la eleje a soldi ia atrae un atende spesial, car lo ia es la vota prima cual ia aveni pos la comensa de protestas contra la governa en junio.

Alga de la comitores va fa ance un rol en eleje la susedor de Lam per xef dirijente de Hongkong.

En cuantia recordo, 4,1 milion persones ia rejistra se per vota – plu ca un dui de la popla – e plu ca mil persones ia aspira 452 sejas de comite. La aspirores prodemocrata ia gania 347 sejas e controla aora 17 de la 18 comites distrital.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).