AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Xicas joven pasea secreta a casa en temperatur sibirsce

23 janero 2019

En Sibir, on ia trova du xicas de sinco anios ci ia sorti de sua enfanteria en temperatur intensa fria, sin ce sua enseniores vide los.

La du, ci ia vole surprende sua jenitores, ia sufri ulseras jelal e ipotermia. Los ia pasea a casa en un de la dias la plu fria de la anio: la temperatur ia es -45°C.

Un camera ia filma los cuando los ia sorti. Un de los ia teni un animal de pelux e no ia porta gantos. El es aora en ospital en Yakutsk, la capital rejional, con ulseras a tre ditos.

Sua madre, Evdokia Kutukova, ia dise: “Tre de sua ditos ia jela dur. El plora. La enfantes es ancora xocada.”

El ia descovre ce sua fia Lena ia sorti en la vileta Namtsy cuando el ia vade a la enfanteria per reprende el, e ia vide ce sua jacon es asente.

El ia averti la empleadas, e alora on ia trova ce la ami la plu prosima de sua fia, ci la reportas no nomi, manca ance. Sua jenitores no ia sabe do el es.

Kutukova ia dise ce la avo de la familia ia telefoni alora per dise ce Lena veni de ariva a casa, solitar, larmante e jelada.

Sua sposo ia dise ce un pasor nonconoseda ia dona un xarpe a la xica, cual ia aida el. “Como fria lo ia es sin gantos es difisil per imajina, e con un jueta en mano!”

La otra xica ia perde sua via en la oscuria de la vileta, e on ia trova el pos un plu ora. El ia refuja se en un casa prosima.

“Grasias a Dio, el ia deside entra a la casa de un otra person,” Kutukova ia comenta. “Lo es bon ce el no ia deveni ulserada, mera estrema fria.”

La xica ia sufri de ipotermia, ma ia vade a casa pos un esamina par medicistes.

La du xicas ia sorti nunca solitar de la enfanteria a ante. On ia inisia un investiga per descovre como la situa ia aveni.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).