AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Venezia proibi barcones grande de sua sentro

9 agosto 2019

La governa italian ia dise ce barcones grande de turi va es proibida de entra a la sentro istorial de Venezia.

Comensante en setembre, barcones con pesa de plu ca mil tones va es diverjeda de alga vias navigable.

Esta segue un asidente en junio, en cual un barcon ia colide con un doca, ferinte sinco persones.

Ma conservores dise ce la projeta de la governa no sufisi per preveni erodes su acua e contaminas en esta site de lagon.

Alga barcones va es obligada a doci se a la terminas Fusina e Lombardia, distante de la sentro. A la fini de 2020, un tri de tota barcones va es redirijeda.

Criticores dise ja longa ce ondas creada par barcones de turi sur la canal erode la fundas de la site, cual sufri multe inondas. Otras cexa ce los diminui la belia de la vistas istorial de Venezia e ce los trae tro multe turistes.

Ma la asidente en junio ia coraji protestores a recomenda un proibi asoluta. Un barcon con longia de 275 metres ia colpa un doca e un barco peti de turistes en la canal Giudecca.

Acel canal pasa prosima a la Plaza de San Marco, un loca multe popular per visitores, e es un de la vias navigable major de Venezia.

En 2013, la governa ia proibi barcones con pesa de plu ca 96 mil tones de la canal Giudecca, ma, plu tarda, la lege ia es canselada.

En 2017, on ia anunsia ce barcones plu grande va es diverjeda de la sentro istorial, ma on ia previde ce la reali de acel scema va ocupa cuatro anios.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).