AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un sculta de Trump en la pais nativa de sua sposa

30 agosto 2019

Un sculta de lenio de la presidente de la SUA ia es construida en Slovenia, la pais nativa de sua sposa Melania, dividente opinas ala.

La sculta ave cuasi oto metres de altia. Lo ia es erijeda sur tera privata, e lo mostra Donald Trump con testa e mandibula retangulo, levante sua punio en la aira.

Sua artiste ia dise ce el vole ce lo servi como un comenta sur la politica popliste.

Esta segue la apare de un sculta nonsinsera de Melania Trump en la pais. Siselida de un tronco de arbor en la anteurbe de sua vila nativa Sevnica, lo mostra el en jacon azul con mano bastonin jestinte a la sielo.

Alga abitores ia descrive lo como un desonora, e ia dise ce lo aspeta min como Melania Trump e plu como un “xtrumpf” (un “pitufo” o “smurf”).

La sculta nova de la presidente ia es construida en la vileta Sela pri Kamniku, a sirca 30 cilometres a norde-este de la capital Ljubljana.

Sua creor, Tomaz Schlegl, ia dise: “A la ves prima pos la Gera Mundal Du, la poplisme domina: regarda Johnson [de la Rena Unida], regarda Trump, nosa presidente, o Orbán [de Ungaria]. En cual dirije esta mundo vade? Nos desira abri oios sur la natur de democratia.”

En la sculta de Trump, el porta un veston blu e cravata roja, e el sta en posa simil a la Sculta de Libria en York Nova.

Un mecanisme en la strutur de lenio permete ce sua espresa de fas cambia de “multe amin en la semana a vera asustante en la finis de semana”, simbolinte la ipocritia de politicistes popliste.

Ma no tota persones acorda. Un abitor coler ia puxa lo con sua trator en cuando on ia prepara inaugura lo a saturdi. Alga oposores ia denunsia la “peri de lenio” e ia dise ce on no ia nesesa construi lo.

Schlegl ia responde: “Nosa visinas plu tradisional, campanianes, alega ce lo es fea, e dise ce lo no cabe a esta vista bela.”

Donald Trump es un figur polalinte en Slovenia. La vila nativa de sua sposa ia atrae multe turistes pos la eleje de Trump como presidente en 2016.

Con ce visitores xerca comprende la anios temprana de Melania, abitores ia produi benes usante sua nom, incluinte pantoflas, torta, e amburgeres semblante Trump con capeles de ceso.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).