AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un relicia santa reveni a Bethlehem

1 desembre 2019

Un frato de lenio, sur cual on crede ce lo ia formi un parte de la portafeno de Jesus, ia reveni a Bethlehem pos plu ca mil anios en Europa.

Pape Fransisco ia comanda ce on redona la relicia, con grandia de diton, de la Basilica de San Maria Major en Roma.

On ia esibi lo en Ieruxalim per un tempo corta ante sua viaja a Bethlehem per coaveni con la comensa de selebras ala de natal.

La relicia, caxida en un portador ornosa, ia es bonvenida ier par un prosegue de bandes marxante e prendeda a la Eglesa de San Catarina, prosima a la Eglesa de Natal do, longo la tradision, Jesus ia nase.

Cristianes crede ce la peso pico de lenio ia parteni a la leteta en cual Jesus ia reposa pos sua nase.

Custodia Terrae Sanctae, la organiza cual garda locas relijial catolica en la Tera Santa, ia dise ce la Patriarca de Ieruxalim, San Sofronio, ia dona la relicia a Pape Teodoro 1 en la sentenio sete.

Lo ia ajunta ce cuando la relicia ia es esibida en San Maria Major en Roma, “un cuantia multe grande de peregrinores de tra tota la mundo” ia vade a cada dia per respeta lo.

La plu de la portafeno resta ancora en Roma, ma la redona de la peso peti ia es selebrada par cristianes en la rejion.

La Vatican descrive la redona como un donada par Pape Fransisco. La maior de Bethlehem ia dise ce lo segue un solisita par Mahmoud Abbas, presidente de Filastin, en un visita resente a la Vatican.

On estima ce cristianes composa 1% de la popla filastini en la Riva Ueste, Gaza e Ieruxalim Este, ma Bethlehem es un loca popular per peregrinores cristian de la mundo intera, spesial en esta parte de la anio.

La peso de la portafeno no es la ojeto relijial prima cual la Pape ia redona. Plu temprana en esta anio, el ia dona alga de la fratos de oso regardada como los de San Pedro a la xef de la Eglesa Ortodox Este, esperante prosimi la eglesas ortodox e catolica a lunlotra.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).