AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un pasiente es ardeda par sirurjia en Romania

31 desembre 2019

Un pasiente de ospital ia mori pos deveni ensendeda en sirurjia en Romania.

Sirurjistes a la Ospital Floreasca en Bucuresti, la capital, ia usa un desinfetante alcolosa a la fem ante fa sua opera contra canser de pancreas a 22 desembre.

Ma en la opera los ia usa un bisturi eletrical, cual, tocante la alcol, ia ensende la corpo de la fem sur la table. 40% de sua corpo ia es ardeda, e el ia mori en ospital pos un semana. El ia ave 66 anios.

La polisia ia inisia un investiga sur la caso.

La familia de la vitim ia dise ce nun ia informa los sur “la gravia de la situa” o la detalias de lo cual ia aveni – sola ce lo ia es “un asidente”.

“Nos ia trova alga detalias de reportas, cuando los ia es difusada en tv,” los ia dise. “Nos no fa acusas; nos vole mera comprende lo cual ia aveni.”

La ministro de sania, Victor Costache, ia promete investiga la caso “traumal”. “Nos espera aprende de esta aveni angusante,” el ia dise en un declara formal. “E me e la ecipo de la Ministreria de Sania cual me coordina va fa tota cosas posible per descovre la vera.”

Horatiu Moldovan, visministro, ia ajunta: “La sirurjistes ia ta debe sabe ce lo es proibida ce on usa un desinfetante de alcol en prosedes sirurjial fada con un bisturi eletrical.”

Romania spende min ca cualce otra pais en la Uni European sur sua sistem de aida medical, e per cada abitor e como frato de sua produi interna bruta.

Lo ave la proportio la plu alta de moris de enfantes en Europa, como ance un infrastrutur sudevelopada de ospitales e un manca persistente de empleadas medical.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).