AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un focon de du barcones prosima a Crim

22 janero 2019

A la min des-un persones ia mori en un focon cual ia envolve du barcones de carga tanzanian en la Mar Negra, prosima a la Streta Kerch.

Salvores rusce atenta ateni marores ci ia salta a estra. Des-cuatro persones es salvada asta aora, ma on ia vide tre plu persones lutante en la acua, e on teme ce probable los ia afoca.

Un de la barcones ia es un tancador de gas. La focon ia segue un esplode cual ia ensende la otra barcon. La un ia es en prosede de move carburante a la otra, en acuas neutra.

En la site Kerch en Crim, on prepara aora reseta la vitimes.

La nomes de la du barcones, Venice e Maestro, apare en un lista de la tesoreria SUA como ojetos posible per punis sur transporta de petrolio a Suria.

La Streta Kerch es un foca de tensa entre Rusia e Ucraina. En novembre, gardores de la frontera rusce ia saisi tre barcones de la marina ucrainsce, prosima a esta pasaje cual lia la Mar Negra e la Mar Azov.

Un corte en Rusia ia estende par tre menses la deteni de 24 marinores ucrainsce alora caturada. On acusa los de traversa nonlegal a la teritorio rusce.

Ucraina ia condena la responde par Rusia, negante ce sua barcones ia viole la leges de naviga en la rejion. La streta es prosima a la penisola Crim de Ucraina, cual Rusia ia propri en 2014.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).