AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un filma satira nazi es premiada en Toronto

16 setembre 2019

La filma Jojo Rabbit ia gania la Eleje Poplal a la Festa Internasional de Filma en Toronto.

Lo es un satira sur un xico joven en Deutxland en la desenio de 1940 ci descovre ce sua madre asconde un xica iudi en sua casa. La atores xef es Scarlett Johansson e Roman Griffin Davis.

Johansson apare ance en la sucampion prima, Nara de sposia, en cual filma el ave la rol de un madre e ator ci divorsa sua sposo e dirijor de teatro, presentada par Adam Driver.

La sucampion du ia es Parasito, un drama comedial de Corea Sude cual ia gania la premio prima, la Palma de Oro, a la Festa de Filma en Cannes, plu temprana en esta anio.

Par sua vinse, Jojo Rabbit deveni un competor major en la concurso Oscar de 2020, car la Eleje Poplal de Toronto (ance nomida la Premio de Regardores) es un indicante forte per susede en la saison premiante. Libro verde, la vinsor de la anio pasada ia segue par gania la premio per Filma la Plu Bon a la Oscares.

Otra ganiores pasada de la Eleje Poplal inclui Slumdog Millionaire (“Milionor de distrito misera”), La parla de la re, e 12 anios de sclavia, de cual tota ia es declarada como Filma la Plu Bon a la premia Oscar.

Par causa de sua istoria de predise susedes, la Eleje Poplal ia deveni un de la premios la plu influosa de la saison premiante. Lo es desideda par votas enlinia par la popla a la festa, an si la organizores no revela esata como los calcula la resulta.

Los dise ce los considera la proportio de la cuantia intera de regardores de un filma ci vota per lo, e ce los serti la validia de la prosede par lia la votas a adirijes IP e la adirijes de eposta de la votores a la adirijes usada per compra biletas. An tal, alga persones paia per sua biletas con mone fisical, sin usa un adirije de eposta.

Un portavose per la festa ia dise: “Nosa regardores es importante per nos, e nos vole trova de tota nosa interatores sua opinas sur nosa filmas. Ma votas cual nos pote serti va partisipa plu forte en la calcula final.”

Jojo Rabbit es dirijeda par Taika Waititi, ci ia dirije ance Thor: Ragnarok, un filma major de Marvel.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).