AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un contrabandor finje un frontera entre Rusia e Suomi

5 desembre 2019

On ia aresta un om en Rusia ci ia erije puntos de frontera falsa per engana cuatro laborores migrante a crede ce los entra a Suomi.

Cuando los ia pasa tra sua frontera, la contrabandor ia lasa ce la grupo vaga solitar, pensante ce los es aora en un pais de la Uni European, ma vera esente en un foresta pantanosa en Vyborg.

Pos alga tempo, la cuatro omes de Asia sude ia trova gardores de la frontera vera, ci ia informa los ce los es ancora en Rusia. La contrabandor falsa ia fa ce cada de los paia plu ca des mil euros.

On ia deteni tota sinco omes a 28 novembre. Ier, un corte en San Peterburg ia multa la cuatro migrores e ia comanda sua deporta.

La contrabandor fasa la acusa plu sever de froda. On ia deteni el ante sua litiga. Ofisiores no ia spesifa de cual pais la omes ia veni orijinal.

Un video postada a redes sosial rusce pare mostra la aresta de la omes. On vide los stante en la oscur entre abetos, levante sua manos cuando patruliores de la Servi Federal de Securia de la Federa Rusce dirije sua lampas a los.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).