AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un atleta gania la medalia de oro a 38 anios pos sua debua

7 desembre 2019

Pos un interval de 38 anios, Christina Tham ia susede a la Juas de Asia Sude-Este en la Pilipinas.

El ia representa prima Singapor en esta juas rejional, de stilo Olimpial, con 12 anios en 1981, ganiante la medalia de arjento per nada. Aora, con 50 anios, el ia revade a la juas e ia gania du medalias de oro en hoci suacuan – un sporte nova per la Juas.

Tham ia comensa nada a la eda de sete anios, cuando sua padre ia usa un canoa sur un lago en un viaja familial a Malaisia. Sua padre, ci ia es en la tarda de sua desenio sinco, no ia pote nada, e cuando el ia cade de la canoa, sua vive ia es salvada sola par sua jaceta inflada.

La padre ia enscrive alora la familia intera per lesones de nada.

Pos sua medalia prima en la rele de 4 × 100 metres, Tham ia gania un plu de arjento en la ranin de 200 metres pos du plu anios. Alora el ia pausa sua viaja como atleta per sirca tre desenios.

El ia fa un carera en la industria legal, deveninte un avocato e ultima la xef de sua propre divide de la departe legal en un compania de imobila.

En 2005 el ia recomensa sua carera de sporte, provocada par un article en un jornal sur hoci suacuan. “Lo ia pare tan interesante e fasinante,” el dise, “ce me ia vade per proba lo. Me ia crede ce jua un sporte de ecipo va completi me como un person. Me ia nota un dimension mancante en fa sola sportes solitar tra mea vive intera.”

Esta sporte de altia rapida, cual usa un disco pesosa a la fondo de un pisina, ia es ajuntada a la Juas de Asia Sude-Este en esta anio. E donce, a 38 anios pos sua debua, Tham ia retrova se en la Filipinas.

La ecipo de Singapor ia gania ambos medalias de oro, e Tham ia fa du goles: la un en un compete de 4 contra 4, e la otra en 6 contra 6.

El no intende para aora, e previde partisipa en la Juas en Vietnam en 2021. “Me eserse car me ama compete,” el dise. “Me ama la intensia e la prosede de ateni e fa la plu cual me pote cuando lo es vera importante.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).